Minggu, 21 November 2010

adhiana puisi

  • hari-hari ku yang sepi… telah membawa hidupku dalam kesedihan.. canda tawa yang dulu ada.. telah terbawa jauh oleh rasa cintaku padamu… aku hanya bisa berharap.. kau akan tau dan mengerti… memahami dan merasakan apa yang aku rasakan.. dan membawa kembali senyuman untuk ku… senyuman ^..^
  • . ♥ Sekiranya kamu dicintai oleh seseorang yang tidak kamu cintai, anggaplah ia satu penghormatan buat dirimu. Tetapi, kembalikan penghormatan itu dengan cara yang ikhlas serta jujur. Janganlah mengambil kesempatan dan janganlah melukainnya...
  • .. aku mungkin bukan orang sempurna yang kau cari bukan juga yang terbaik di antara semuanya..tapi yang pasti kau adalah orang yang akan selalu aku cintai.. I LOVE YOU ♥
  • Saat kesedihan mengisi hari-harimu.. saat airmata menetes di pipimu..beri tau aku..karna saat itu aku ingin berada di dekatmu..karna aku ingin menjadi seseorang yang berarti buatmu.. ♥ ..
  • Sekiranya kamu dapati diri mu mencintai seseorang yang tidak membalas cintamu, janganlah merasa tersisih. Tiada salahnya mencintai seseorang, kerana cinta tidak memilih untuk singgah di hati ♥
  • ♥ Cinta sejati adalah, ketika orang yang kita cintai mencintai orang lain dan kita masih mampu tersenyum dan berkata .." aku turut bahagia untukmu "..
  • Jangan sesekali mengucapkan selamat tinggal jika kamu masih mau mencoba. Jangan sesekali menyerah jika kamu masih merasa sanggup. Jangan sesekali mengatakan kamu tidak mencintainya lagi, jika kamu masih tidak dapat melupakannya..
  • ♥ cinta tak selamanya menangis.. dan juga tak selamanya tertawa..tapi cinta adalah..saat kamu merasa kehilangan dia.. dan menginginkan dia slalu ada bersamamu..
  • Yang membuat kita sedih adalah..melihat orang yang kita sayangi, menyayangi orang lain..tapi yang lebih menyedihkan adalah..melihat orang yang kita sayangi pura2 menyayangi kita, hanya untuk buat kita tersenyum


























Tidak ada komentar:

Posting Komentar